3 puan kırma nedenim; çok uzundu bee! Sanırım bir buçuk ay sürdü. Ama bu sizi yanıltmasın. Uzun olmasına rağmen bitirilecek bir kitap bu. Yani yarıda bırakırsanız merakınız sizi üzer, yıpratır. İstanbul konu. Büyük olaya giden yol oraya çıkıyor. Konu aşırı fütürist. Hızla çoğalan insanlık nüfusunu durdurmaya dayalı bir strateji planlaması. Macera ve heyecan hâkim. Korku da var tabii. Okunmaya değer bir uzun.