·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2021 01:11 Daha önce okumadığım için derinden üzüldüğümü söyleyebilirim. Peyami Safa'nın diliyle tanıştığım kitapta, olay akışları ve kurgu günümüzden uzak kendi dönemini anlatan bir dil ile okuyucuyu karşılıyor. Eskiden kullanılan ve şu an pek sık kullanılmayan kelimelere hemen her sayfada yer verilmesi ve sayfanın alt kısmında açıklamasının da bulunması okuyucunun hikayeye yoğunlaşmasına yardımcı oluyor. Şahsi olarak anlamını bilmediğim kelimelere alt kısımdan bakıp da devam etmek okuma akışımı bozsa da bu kitapta öyle bir şey yaşamadım aksine bakıp da öğrenmek okurken epey zevkli oldu. Gayet beğenerek ve yeni kelimelerle tanışarak okuduğum bir kitap oldu.