Ahmet Ümit bu kitabında 70-80'li yıllarda ülkenin çalkantılı dönemlerindeki gençlerin hayat hikayesini anlatıyor. İçlerinden bazıları hapse giriyor bazıları hain çıkıyor bazıları ise yakalanmamak için mücadele ediyor.
Ahmet Ümit'in kitaplarını çok severek okurum. Bu kitaba da beklentim yüksek başlamıştım çünkü Ahmet Ümit'in polisiye kaleminin güzelliğini bilmeyen yoktur. Ancak büyük bir hayal kırıklığına uğradım kitap beklediğim gibi değildi hatta bence çok vasattı. Normalde okuduğum kitapları böyle nitelendirmekden hoşlanmam ancak okurken zevk almadım ve içindeki tek bir hikaye güzeldi diğerlerde de aralarındaki geçişlerden dolayı biraz kafam karıştı.
Puan: 4/10