Puan vermedi·377 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2021 21:15 Hazmetmesi zaman alan bence mutlaka okummasi gereken bir kitap.
Varoluşçu, kasvetli bir atmosfer çok çarpıcı bir kitap.
Sartre ,günlük biçiminde yazdığı bu romanında kahramanının dünya karşısında duyduğu tiksintiyi anlatıyor. Hemde öyle iyi anlatıyorki varolmuş olmanın bütün ağırlığını hissedeceksiniz her cümlede. Okurken o bulantıyı hissetmek mümkün,şu anımızdan şu anlıktan tiksinmek ve e benim gibi düşünüyor keyiflenmesi ile beraber sizi yormadan felsefenin yan koltuğuna oturtuyor.