Kayra

Uykum geldi..."Umarım sabaha ölmüş olurum…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerinin içine baktım beni bilsinler diye. Kadınlardan bunu bekledim. Birisi gelip,"Evet, ben seni tanıyorum." desin diye bekledim. Ve o kadına aşık olacaktım. Sırf bu sihirli gün için bir sürü diyalog hazırlamıştım kafamda. Ama sonra anladım ki böylesine insanlar yoktu. Olsalar bile kitap okumuyorlardı.
"...Gelecek, geçmişin merhametine kalmıştır ve insan, ikisinin arasında bir kurbandır."
Düzeni, kaosun içinde kuracaktım.

Kayra

, bir kitabı okumaya başladı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma