·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2021 14:03 Çokkitapseverler ;)
Düşünün ki bütün duygularınızın her biri için bir bakanlık var. Her hareketiniz,hisleriniz, düşünce,konuşma,eylemleriniz ve duygularınız gibi hepsi takip ediliyor. Birileri sizi izliyor. İnsan duyguyu tanımlayamadan hissetmeden ne kadar yaşar yada nasıl özgür yaşar? Özgür düşünebilirmi?
Ne kadar hissedebilirdi?
Sevebilirmiydi?