·690 syf.····Okunma: 02 Haziran 2021 14:13 Ve sonunda Harry Potter setini bitirebildim. Benim için ayrı bir önemi oldu artık. Kitaplığıma her baktığımda kitapları orada gördüğümde Harry’nin yaşadıklarını hatırlayıp yüzümde bir gülümseme olacak.
Filmlerini izlemiştim ama bazı şeyleri anlamamıştım. Kitabını da almak istediğimi söylediğimde çevremden “Kitaplara o kadar para verilir mi?, aptalsın.” Gibi cümleler duymuştum. Ama dinlemedim.
Herkesin okuması gerek bir seri. İyi ki paramı bu seriye verip kitapları almışım.
...
“Ölülere acıma, Harry. Yaşayanlara acı, her şeyden çok da, sevgisiz yaşayanlara.”