Hoş bir sada bırakanlardan Doğan Cüceloğlu... Kendi iç tanıklığımızın nasıl gerçekleşebileceğine dair kendi hayatindan yola çıkarak yol gösteren, bireyin var oluşuyla toplumların var oluşu arasındaki bağı çok güzel anlatan söyleşi sohbet tadında bir kitap. Okurken kitap okur gibi değil de o sohbete dahil olmuş gibi hissediyor insan. İnsana ve topluma, eğitime ve daha birçok konuya dair kendi yaşam tecrübesinden yola çıkarak sunduğu fikirlerden oluşan bu kitap objektif bakış açısıyla mutlaka okunmalı. Her kitap objektif okunmalı tabi her fikri benimsemek ya da bir tek fikir ayrılığı yüzünden kıymetli birikimlerin neticesi olan önemli tespitleri yok saymak zorunda değiliz! Var mısın?Doğan Cüceloğlu