Bizde teşekkür ederiz kırmayıp okuduğunuz için 🤭🥰 Henüz savaşla barışamasamda götürüyoruz bir şekilde 😅
Evet beklediğim tepkiler geliyor yavaş yavaş.Özellikle seçtim, ana yüreğiniz ne der merak ettim.Hazirana 3 dk kala bitirmenize halen gıcığım onu belirtmeden geçemiycem 😒😁 Ama iyi ki birlikte okuduk, seviyorum beyin fırtınası 😇🥰