·227 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2021 12:08 Az önce bitirdim, çok duygusal bir sonu vardı. Kitap, beni çok etkiledi. Çok güzel bir hikayesi var. Ve alırken kitapçım " kısa bir süre önce okudum beni çok etkiledi. "
Diyince dedim ki tamam bir bakalım şuna muhtevasına gelmek gerekir ise çok saygıdeğer bir saz aşığının 25 yıldır görüşmediği oğlunun kapısını çalması ile başlıyor.
Çok sürükleyici ve merak uyandırıcı.