Her cümlesi alıntı olarak paylaşılacak bir kitaptı.. Bir oturuşta rahatlıkla bitirilebilir, akıcı ve okurken çok şeyi düşündürür.. Biraz polisiye, biraz psikolojik, biraz felsefi havası var. Sonu biraz tatmin etmedi ama yine de okumaya değer bir kitap.