10/10
·372 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
·
76 günde okudu
·
Okunma: 09 Ekim 2024 23:36
TEDx konuşmasını da dinleyip oradan öğrendiğim Büşra SANAY'ın bu kitabını hemen okumak istedim. Bu kitabı okumaya başlayınca aileme ve arkadaşlarıma da önerdim ama onlar okumaktan cekindiler. Çünkü insanı derinden sarsan, gerçeklerle yuzleştiren bir kitap. Ama o insanlar cesaretini gösterip acılarını gosterebiliyorlarsa bizim bunları okumamamız biraz korkaklık olmaz mı? Kitabı bitirebilmek güç istiyor çünkü içinde okuyacağınız o cümleler, o sözcükler o kadar ağır ki hazmedebilmek için biraz zaman gerekiyor. Bana çoğu yerinde öyle oldu. Bazı gerçeklerle yüzleşmek hiç de kolay değilmiş ama herkesin de dediği gibi kitaptan önceki ben ile kitabı bitirdikten sonraki ben arasında farklar var. Çok sevdiğiniz, en yakınınızda olan insanlara bile şüpheyle bakmaya başlıyorsunuz artık. Komşunuzda, karşı apartmanınızda bu kan donduran ve insanlıktan soğutan olaylar her yerde her an olabilir. Bu kitaptan aslında cok şey öğrendim ama bır şeyi çok net anladım. Tecavüz, taciz veya ensest kesinlikle sadece kırsal yerlerde olmuyor ve eğitimle, dinle alakalı değil. Bir de bazen baban bile olsa güvenmiyceksin. Umarım sizde okursunuz ve okutursunuz:)
1000Kitap
Kardeşini DoğurmakBüşra Sanay · Doğan Kitap · 20188bin okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.