·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2021 01:36 Bu kitabı bir zaman önce okudum. İkinci kitabı okurken aklıma geldi. Kesinlikle çok eğlenceli bir polisiye. Agatha Christie tarzında yumuşak polisiye diyebiliriz.
İri yarı, tek bacaklı dedektifimiz Strike bir intihar olayının arkasındaki cinayeti çözmeye çalışır. Kitabın adına kadar her şeyin olayla ince bir bağı var.
Kitabın bir diğer özelliğiyse bir İngiltere gezi rehberi gibi olması. Sayısız yer ve mekan ismi öğreniyor, oraları olaylar ilerledikçe geziyorsunuz.
İyi okumalar