8/10
·400 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2017 3. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53,1bin okunma
·
1 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Vedat Baysal
Gönderi Sahibi
Yorumunuz için teşekkür ederim. :)
Gerçekten de hiç geciktirmeyin hemen okuyun derim...En beğendiğim ve etkilendiğim romanlardan biridir.Genelde dramlar ,ağlatan kitaplar en çok etkilendiklerimdir ama bunda gülme hatta kahkahalar garanti...Böyle ince ince öyle işliyor ki , olayların örgüsünün içinde şaşkın şaşkın kalıyorsunuz....