·880 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Haziran 2021 14:43 İlk defa 1994 yıllarıydı bu kitabı okuduğumda.O zamanlar okuduğum daha kısa ve özet diyebileceğimiz kadardı.Bu 870 küsur sayfalık kitabı okuduğum da gördüm ki boşuna okumuşum.İlk okumuş olduğum özet halindeki kitap daha sade ve güzeldi.Bu kitapta çok gereksiz ayrıntılara girilmiş.Şvaykın konuştukları da olmazsa okunur bir tarafı yok kısaca.Kitabı alıp okumayı düşünüyorsanız birkaç defa daha düşünüp araştırıp öyle okuyun.Benden bu kadar.. Saygılarımla