Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 12 Haziran 2021 18:04 Okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabıydı. Daha zorlu bir okuma olmasını beklemiştim ancak dil ve olay örgüsü oldukça akıcıydı. Kitaptaki veba salgını kısımları beni oldukça etkiledi çünkü günümüzle benzerlikler buldum diyebilirim. Son olarak kitaptaki varoluşsal düşünceler içeren paragraflar kitaptan alınan hazzı artırmış. Herkese keyifli okumalar.