Johann Wolfgang Von Goethe
8.7/10 · 111 okunma
·
20 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Çok şahane bir kitap, daha evvel, tabii çocukken değil, kocaman bir kadınken, pdf çağı başlamış iken, pdf'ten bayağı bi okumuştum, Goethe olur da harika olmaz mı ya?😀❤
Bizde vardı bu kitap. Sonra kayboldu. Karısı öldüğü zaman yazdığı bir dörtlük vardı. Şöyle bitiyordu: "Ne kaldı çare elimde, Ölümüne ağlamaktan gayrı" Karşına çıkarsa beni hatırla. Çocuktum okuduğumda bu kadarı ezberimde kalmış :))
Ayşe Ay
Gönderi Sahibi
Ve çok sevdiğim bir eser daha biter. 😣