·651 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Haziran 2021 00:18 Okurken her ne kadar beyin mıncıklanması yaşasam da genel anlamda beğendim. Zor bir kitaptı, hayal gücünü zorlayan türden... Ancak Murakami'yi bana sevdirmeyi başardı. Kitapta yer yer rahatsız oluyorsunuz, sinir bozucu olaylar var. Ancak bir o kadar da sempati yakalayan yer mevcut. Sürükleyici, tavsiye edilir türlerdendir efenim ;)