Tek kelimeyle mükemmeldi.
Okumamın üzerinden uzun zaman geçti fakat aklımdan çıkmayan serilerden biri. Marie Lu hayranlığımın pekişmesinde en etkili olan kitap. Kurgusu.. Karakterleri.. Hepsi birbirinden mükemmel. Ah hele karakterlere o kadar bağlanmıştım sadece bi günde okuyup günlerce Day olsa şuan ne yapardı veya June olsa ne düşünürdü diye düşünmekten kendimi alamadım. Sanırım tek mantıksızlığı karakterlerimizin 15 yaşında olması ama göze batmıyor fazla. Sanırım tek bi kitap serisi önerme hakkım olsa kesinlikle bunu okuyun derdim. Daha fazla çok şey söyleyebilirim ama gerek yok sadece okuyun.