·542 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2021 17:56 Kitap şahsen benim içime işlemiş bir kitap hala arada açar tekrar tekrar okurum tamamen akıcı ve güzel bir kurgusu var. Alice harikalar diyarında farklı bir hikaye. Kupa kraliçesini bu kitabı okuduktan sonra aynı görmek mümkün olmadı benim için ki çocukluğumdan beri kötü karakterleri daha çok sevdim bunun nedeni ise onlar olmasa iyi karakterlerin hikâyelerinin olmaması. Bu kitapta jest ve cath aşkını sevmeyecek biri olduğunu düşünüyorum. Kısaca tamamen mükkemmel bir kitaptı benim için.