Cinsiyetlerin yer değiştirdiği, pek alışık olmadığımız, muazzam bir hikayede, kadın/erkek sıkıntılarını, düşlerini ve beklentilerini görüyoruz. Herşey tersine dönse de aslında pek dönmüyor gibi, başka bir pencereden baktırıyor insana.
Her ne kadar okurken biraz zorlansam da hikayenin içine girince çok sevdim, bir durup karşıdan baktırıyor insana başka bir dünyaya götürüyor sizi. ben sevdim :)