·779 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Haziran 2021 18:35 " ben budala olmadığımı biliyorum" çok akıcı keyifle okuyorum. 29.06. bitirdim. Meraklıydım ,akıcıydı ve 800 sayfa olması büyümedi gözümde hiç bilmediğim yabancı isim karakterlerini çok çabuk tanıdım . Betimlemeler çok iyidi. Duygusal olarak bağlanıyorsunuz kitaba. Çok şaşırmak istediğim,şaşıramadığım durumlar oldu.Bu kadar iyi olmak zaten duygusal fiziksel acılar çekmiş insanlarda çok daha belirginleşiyor. Nastasya filipovna 'nın son şovu şaşırtmadı. Rogojin'in son yaptığı da.. ama prens mişkinin başladığı yere dönmesi şaşırttı beni. Oysa Ağlaya gerçekleri öğrenince elinden tutar gibi gelmişti. Herkes herşeyi biliyor. Kimse kimsenin haberi yok sanıyor. Duygusal, içinize dokunacak bir kitap. Sıkıcı yerleri var en sıkıcı olan ippolit'in yazdıklarını okumasıydı. Birde hasta yattığı yerin tasvirinin derinliği . Benzeri yerler mevcut. Pişman değilim belki bir gün yine okuyabilirim.