·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Haziran 2021 11:15 Kitabı biraz psikolojiye yatkınsanız yada karakterin psikolojisindeki dalgalanmaları anlayarak okursanız gerçekten güzel bir kitap ancak dümdüz ve boş bir kafayla okursanız sıradan bir öykü olarak gelebilir.