·520 syf.····Okunma: 18 Haziran 2021 18:07 Akıcı bir yazı dili vardı. İlk başlarda sadece anlık bir aşk duygusunu o kadar abartılı yaşaması beni aşırı sinir etmişti. Ki hala ediyor. Ama yazıları için öyle bir duygu yaşaması ve o kadar büyük yaşaması onu öyle biri yaptığı gerçeğiyle bunu yok sayabildim. Sonu ise tam bir hayal kırıklığı benim için. (Spoiler) sadece depresyon dönemi olduğunu okur kolaylıkla anlayabiliyordu zaten bana Genç Werter'in Acılarını okuyup intihar modasına ayak uyduran insan hissiyatı verdi son o derece kızdım. Ki kitap için böyle bir sonu kabul edemeyecek kadar çabuk bitirdim kitabı. Martinin olgunlaşmış düşüncelerini okumak çok zevk vermişti kitabın ortalarında. Sonra böyle bir insanın okuduğu şiirden o şiirde geçen bir kısacık bölümden etkilenmesi ve sonra bu kadar çabuk intihar etmesi ve bu intiharın o kadar çabuk olup bitmesi tamamen hayal kırıklığıydı benim için Martine olan kitabın orta kısımlarında oluşan tüm sempatim anında kayboldu. Kitap kesinlikle güzeldi ve okunmasını tavsiye ederim