9/10
·386 syf.··
Beğendi
·
2021 46. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2021 00:38
Amy Harmon'un okuduğum üçüncü kitabı, bence yayınevi arka kapak yazısına bir el atmalı çünkü ilgi çekici değil pek, ben birkaç kez arka kapak yazısından ötürü geri bırakmıştım kitabı ancak yazarın diğer kitaplarından ötürü bir şans vermek istedim iyi ki de vermişim çünkü en sevdiğim kitabı oldu. kitapta diyalogtan çok içebakış vardı; ancak bu durum okuyucuyu sıkmıyordu. Blue'nun yaşadığı duyguları yazar çok güzel aktarmış bence okurken hissettim ben de ve ağladığım oldu. Wilson karakteri de bir o kadar tatlıydı her ne kadar hayalkırıklığına uğratan tarafları olsa da. Kitap ilk başta çok akmıyor ama ilk 70-80den sonra açılıyor. (Buradan sonra yazacaklarım spoiler dikkat!) Blue'nun çocuğunu Tiffa'ya vermesi beni biraz hayalkırıklığına uğrattı aslında. tamam çocuğunun iyi bir hayat yaşamasını istemesi hoş; ancak blue onu destekleyen arkadaşlara (tiffa ve wilson), yeterli paraya (garsonluk ve oymacılık) sahipti. zor anlarında ona destek olacak insanlar vardı ve ben melody'nin yerinde olsaydım biyolojik annem dayımla birlikteyken ve bana bakabilecek maddi güce sahipken beni istememesine sebep olan duygudurumun sebebini merak ederdim. tiffa ve jack ne kadar iyi bir maddi güce ve büyük bir sevgiye sahip olsa da blue da onu seviyordu bu yüzden biyolojik annemin sevgisini daha az bir parayla tercih ederdim bence. Amerikalılar ebeveyn-çocuk ilişkisine bizden çok daha farklı ele alıyorlar biz daha duygusalız ancak onlar daha pragmatik yaklaşıyorlar sanırım. Blue kızını herhangi birine de değil, Wilson'ın, sevgilisinin ve büyük ihtimalle ömrünü beraber geçireceği kişinin kardeşine verdi. bu Melody'i sürekli göreceği anlamına geliyor ve Melody de onu görecek demek. bilmiyorum bu benim için fazla olurdu ama dediğim gibi daha önce okuduğum kitaplarda da karşılaştığım şekilde ebeveyn-çocuk ilişkileri bizim için, en azından benim için yeterli samimiyette değil. doğru bir tanımlama mı bilmiyorum ancak anne-babadan çok vasi gözüyle bakılıyor sanırım. tabii ki bu kitabın güzelliğine gölge düşürür nitelikte değildi, benim için çok güzel bir kitaptı.
Edebiyat
Bir Başka MaviAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 2015573 okunma
·
814 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.