·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Haziran 2021 22:06 Tek kelime ile "HARİKA" bir kitaptı. İçten samimi ve anlaşılır bir dili olan kitabımız tembel kız olarak bilinen Yıldız Gece Korkut ile başlıyor ve onun Ali Levent'e olan sevgisi ile devam ederken okuduğumuz sadece Ali Levent ve Yıldız Gece Korkut hikayesi değildi. Ayı yogi ve Kızılımızı asla unutmam. Bir kitap, birden fazla kalp. Kitabı okurken o kadar çok güldüm ki güldüğüm kadar gözlerimin dolduğu anlarda oldu. Yıldız'ın hayatı ve hayata karşı olan güçlü duruşu, duygularını saklayabilmesi, Ayı yogi, kızıl ve tembel üçlüsünün kardeşliği, Ali'nin şiirleri beni kitaba o kadar çok bağladı ki kitap bitmesin istedim. Kitap bittiği için ağlamak istedim. Bitirdiğim ve geç kaldığım için pişman olduğum nadir kitaplardandı. Belki sizlere sevgimi gösteremiyorum ama sizlere papatyalarım diyebilirim.