'Ben hasta bir adamım.. Kötü bir adamın.' diye paylaşımına başladığı kitabında yazarımız hepimizin aslında sahip olduğu kişiliğimizi, insanlığımızı ortaya koyuyor.
Ne kadar iğrenç mahluklar olduğumuzu ifade ettiği yerlerde, bizler okurken onun yarattığı antikahramana söverken aslında ne kadar da onun bizler, bizlerin de o olduğunu görüyoruz.
Kahramanının adının dahi olmadığı kitaba aslında bizlerin birer özne olduğu insanın beynine sonradan vuran bir balyoz darbesiyle tüm bildiklerimiz yerle bir oluyor.