Okurken iyi ki öğretmen olmuşum dediğim bir eser. Bir öğretmen olarak bana şu fikri verdi: Eğer icra ettiğimiz sanat üzerine yeterince nitelikli okumalar yaparsak gerekli ölçüde işimize güdülenebiliriz. Bence öğretmenlerin muhtelif zamanlarda birleşip bu eserler etrafında konuşması şart. Tabii böyle bir etkinlikle ülküselleşecek öğretmen ruhunun hakkını verecek eğitim yönetimi kadrosu şart.