İşgal sonrasında Anadolu'da sancılı süreç devam ederken İstanbul'da kendi debdebeli hayatlarına kapılıp gitmiş bir grup sefih insanın hikayesi. Yozlaşmayı, ahlaki bozulmayı psikolojik tahlillerle de destekleyerek çok iyi işlemiş yazar. Beklediğimden de akıcı bir eserdi. Çok severek okudum.