Merhabalar! Bu kitabın hayatınıza dokunan bir tarafı var bazı kitaplar insanda iz bırakır hatta okurken cok keyif verir ve bitmesini istemezsiniz. Kitap okumadım sanki bir film izledim gibi geldi. Kitabı bitirdikten sonra derince düşünceler peşinizi bırakmıyor. Bu kitabı Okuyun okutturun