·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2017 15:21 #kitapyorum
Novella kitaplarını seviyorum. Martı kitabı tekrar tekrar okunacak, her yeniden okuduğunuz vakit sizin yaşamınızı, hayata bakışınızı, hislerinizi gözden geçirmenizi sağlayacak. Bu kitabı keşke çok daha önce okusaydım diyorum. Kitabın sonunda insan kendine güvenip inandıktan sonra her şeyin üstesinden gelebileceğine inanıyor. Okumayanlara çok geç olmadan okumalarını tavsiye ediyorum.