Selamm
Sizlere bir distopya kitabı ile geldim. Bu benim okuduğum ilk distopya kitabı bilginiz olsun.
Kitap bence gayet akiciydi 3 saatde falan bitirdim dili ağır degildi bizim yaşınıza uygun yani.
Kitapda kızıl veba isimli bir hastalığın çıktığı bir dönemde hastalığa bağışıklığı olan ve yakalanmiyan bir adamın dilimden o dönemi dinliyoruz çoğunlukta fakat bazı yerlerde adamın torunları ile olan konuşmalarına tanıklık ediyoruz .
Ben çok beğendim ve asla sıkılmadan birçok kez okuyabilirim. Bu yaşlarda yavaş yavaş klasikler ve edebi eserleri okumaya başlamamız gerekiyor bence bu kitap başlangıç için uygun.