Puan vermedi·272 syf.··
2021 20. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 27 Haziran 2021 11:27
Çok farklı bir kitap, sanki almam gerekenleri alamamış gibi hissettiğim bir kitap oldu. İlerleyen dönemlerde bir kere daha okuyacağım. Bunun sebebi kötü bir metin olması değil, aksine çok ama çok iyi, üst düzey bir edebi metin olması. Kitapta derin anlamlı, altını çizebileceğiniz çok fazla satır var. Kitap okurken altını çizmeyi sevenlerdensiniz kalemi elinizden düşüremeceksiniz. Felsefe alt temelli bir kitap herkese değil gerçek okuyuculara hitap edeceğini düşünüyorum.
Edebiyat
CehennemHenri Barbusse · Maya Kitap · 2014135 okunma
·
134 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.