İlk defa Yılmaz Özdil'in kitabını okudum. İçindeki bilgiler güzel fakat yazı tarzını hiç beğenmedim çok sıkıcı sırf içindeki bilgilerden faydalanmak adına okudum. Hatta bazı yerleri atladım, içindekiler bölümüne bakıp merak ettiğim yerleri okudum sadece.