Kitabın filmi olduğunu kitabı okuduktan sonra öğrendim. Bence okuduktan sonra seyredilmeli. Kitabın yazıldığı tarih ile günümüzün hiç de uzak olmadığını görmek beni biraz şaşırttı. Kitabı okumanızı ve okumadan önce yazarın hayatına hakim olmanızı öneririm.