·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2021 11:01 Kafka'nın itiraf niteliğinde olan bu eseri bana fazlasıyla içten ve samimi geldi. Babasıyla yaşadığı bir çok durumun kendi içinde nelere sebep olduğu çok gerçek ve etkileyiciydi. Zamanında ve bence halen devam eden bir durumu tüm çıplaklığıyla gözler önüne serdiği için ben çokça beğendim.