Ayfer Tunç 'tan okuduğum 4. Kitap. Beni zorladı biraz. Kadın ve erkek karakterlerin aynı tarihlere ait günlüklerden oluşuyor. Ben önce sırasıyla gittim. Biraz yordu beni. İki sayfa ileri iki sayfa geri. Okuyunca bir şey okudum ben ruhumda izi var aklımda yeri yok gibi oldum. İkinci kez okuyacağım. Bu sefer önce erkeği, sonra kadını. Okuyacak olanlarda öyle yapsın.