Puan vermedi·782 syf.··Beğendi
· kusursuz bir kitap.yasanilanlarin anlatimi harika.binnur safak nigiz'e asik bir insanim o yuzden cok buyuk mutlulukla baslamistim bundan aylar once. beni asiri tatmin eden bir kitap oldu. seriyi en az 5 kez bastan sona okumusumdur. okuyun,okutturun. cok cok seveceginize eminim.