Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2021 19:42 Bu romanı salt çocuklar için değil, anababalarla öğretmenler için de yazdım. Bu romanda çocukların gözüyle büyüklerin nasıl göründüğü anlatılıyor. Bu romanda çocuklar, anababalarını, öğretmenlerini ve büyüklerini eleştiriyor. Bu roman, çocuk eğitiminde gerekli sanılan, günümüzde geçerli bir takım değer yargılarının yanlışlığını anlatıyor. Bu roman, çocukların büyüklerine karşı haklarını ve kendilerini savunmalarıdır. Zeynep ve Ahmet her mektubunuzda hem gülüp hem ağladım. Şimdiki çocuklar neden harika gerçekten Zeynep ve Ahmet sayesinde anladım. Çocuklarımızı nasıl yetiştirmemiz gerekiyor ya da nasıl yetiştirmemiz gerekiyor Zeynep ve Ahmet sayesinde anladım. Aziz Nesin'in dediği gibi basit bir çocuk romanı değil. Anne, baba ve öğretmenler için de yazılmış. Birçok düşündürüyor okurken bu yüzden birçok şey öğreniyoruz. Çocuk romanı diye okunmamazlık yapılmaması gereken bir kitap.