10/10
·94 syf.··
2021 10. kitabı
Kalbimde gerçek bir heyecanla okudum, inanılmazdı. Yabancının iptilası ve aşırı ihtirasından kendini kaybetmesine gerçekten çok şaşırdım ve üzüldüm de. Yalnızlığın ve hiçliğin insanı delirtirken gerçek yaşamdan koparması, sosyal varlıklar olan insanların birbirlerine bu kadar nefret, kin ve öfke beslerken aynı zamanda da birbirlerine ne denli ihtiyaç duyduğunu bir kez daha bana hatırlattı Stefan Zweig. Mutlaka okunmalı.
Edebiyat
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.