Ahmet Mithat Efendinin yazım tarzına bayılıyorum en çok da. Masalcı dede gibi de istersen veyahutta hikayeyi birebir kulağımıza anlatan kişi. Hepsini de karşılayan bir büyüye sahip. Döneme ait toplumcu bakışın bugünlerde de devam ettiği ve o günün insanlarının bakış açısını anlatması noktasında sağlıklı bir eser olmuş. Dikkatimi çeken ise ya fakiri anlatmışlar o dönemde ya da zengini. Orta halli vatandaş ve İstanbulda geçmeyem bir portre arıyor insan ama bunun için Cumhuriyetin ilk yıllarını ve Sabahattin Ali yi beklememiz gerekiyor. Hikaye anlatıcılığı 10 puan olsa da konunun sıradanlığıyla beraber bakınca 8 puanı hak ediyor.
İyi okumalar. ÇingeneAhmet Mithat Efendi