·118 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2021 14:58 Merhaba dostlar. Gelin sizi samimi bir kitapla tanıştırayım. En son benim tanışmam dışında sorun yok tabi. Hem kitap hem sigara. Evet iki sadık (eşsesli olduk) dostumuz çoğumuzun. İçerik öyle değil he. Yakın sigaranızı, okuyun kitabınızı değil yani.
Oldukça akıcı ve bir o kadar sade kullanılan dil. Süslü olunca sevmiyorum. Süslü deyince aklınıza kim geldi doğru söyleyin? Biraz esprili gidiyorum aslında kitabı okuyanlar neden böyle olduğunu tahmin etmişlerdir.
Kitap ile alakalı çok konuda içerik görüyoruz. Edebiyat, sanat, yazarlar, sansürler, eleştiriler, eleştiri yapanlar derken epey malzeme var. Tabi yazarın kendinden çok kesit var. Özellikle çocukluğu, insanı gülümsetiyor. Hepimizin çocukluğuna ve ileride çocuklarına gülümseyerek bakması dileklerimle...
İyi okumalar dilerim..