·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2021 20:21 Kafka nin totaliter rejimlere karşı bir eleştirini gördüm kitabı okursanız dedigimi daha açıklayıcı bir şekilde anlarsınız bence bu kitaba zaman verilmeli son sayfalarında dahi sizi fazlasıyla yorup düşündürecek yerlere rastladım okunmasının gerektiğini düşünmüyorum kendiniz için yapilacak güzel bir şey olur