Puan vermedi·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Temmuz 2021 07:49 Yıldız başkomiseri sevsem de, Nevzat başkomiseri aradı hep gözlerim. Ahmet Ümit iyi bir yazar fakat bu kitabı tamamen Nevzat okumak için çıktığı ilk gün almıştım. Eğer Nevzat ın hikayesi olmadığını bilseydim bu kadar heveslenmezdim.
Kitapta Nevzat başkomiser ile birkaç saat geçiren Yıldız başkomiserin sonraki klitaplarında olacağı ve Ahmet Ümit in artık Nevzat ı yazmak istemediği kanaatindeyim. Umarım yanılıyorum.