Yine Grange yine harika bir kitap.
Olay örgüsü gerçekten çok şaşırttı.
Bazen anlamakta zorlansam bile gerçekten sonunda "Yok artık" dedim.
Her olay ince ince işlenmiş ve dedektiflerimizin uğraşları ve fedakarlıkları sonucu adım adım her şey mantıklı bir şeye bağlanıyor. Her hareketin her detayın bir anlamı var.
Ve bu gerçekten romana seviye atlatan bir durum.
Katil tahmin edilebilitesi olan biri olmasına ve benim de zaman zaman "acaba bu mudur?" dememe rağmen katilin ortaya çıkma senaryosu inanılmazdı bence. Arşa çıkmış beklentilere kapılmadan ama kalitesinden de şüphe etmeden alabileceğiniz bir Grange romanı.