Bazı yazarlar vardır, 'yazmak' eylemi onların hayatıdır. Gerçek bir kitap yazmak için ciddi fedakarlıklar yaparlar.Kitabı okurken on defa daha utandım. Zaman zaman sahip olduğunuz “şey”lerden utandığınız olur mu hiç? Barındığınız evden, yediğiniz yemekten, soğuk havada sıcacık tutan giysilerinizden... Ben bunu sık sık hissederdim. Bu kitabı okurken hislerim kat be kat arttı. Dünyadaki eşitsizlik on defa daha ökemi kabarttı. Umutları yok, hayalleri yok, amaçları yok. Bir bok böceği edasında yaşıyorlar bu insanlar, zenginlerin ve 'yüksek' insanların artıklarıyla yaşıyorlar. Aslında biliyorsunuz bu insanlardan aramızda olanlar var ve biz sadece seyrediyoruz. İnsan denen bencil yaratık, keşke sana dokunmayan yılan bin yıl yaşayacağına, bütün yılanlar seni yutsaydı. Ve bir tokat gibi yüzümüze bir cümle bırakıyor London ;''En çarpıcı şey, insanların tümünün sergilediği merhametsizlikti.''