Yaşıtlarım...
Eğleniyorlardı. Yaşıyorlardı. Ve ben, kafamın içine ve yalnız kendi ruhuma kapanmakla onların üstünde değil, altında bulunduğumu anlıyordum. Şimdiye kadar zannettiğim gibi, kitleden ayrılmanın bir hususiyet, bir fazlalık olduğunu hissediyordum.
1000Kitap
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.