Kitap gerçekten o kadar akıcı ki vakti bol olanların tek seferde okuyacağı bir kitaptı. Hayran hayran okuduktan sonra aklıma gelen ilk şey şu oldu: İnsanın olduğu hiç bir yer bu kadar sorunsuz ve kusursuz olamaz. Böyle bir şeyin mümkün olması için herkesin kalbinin zihninin tek çeşit olması lazım ki fitne olmasın. Ama yine de güzel bir kitaptı. Gerçekliğini okuyup kendinizle tartışın. İyi okumalar..