10/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2021 15:23
Uzun uzun yazmak istemem. Bazı şeyleri merak etmek gerekiyor. Soluksuz okuyup bitirdiğim bir kitaptı.Alıntı paylaşmak aklıma bile gelmedi o sıralarda. Öyle sahneler vardı ki yeri geldi uykusuz bıraktı, yeri geldi sıcacık yatağımda yattığıma şükürler eder oldum. Uzunca bir zaman sonra gerçekten gerim gerim gerildim. Özellikle Annie eline baltayı aldığında ben de en az Paul kadar çığlıklar atıyor, yatakları yumrukluyordum. Kafama takılan tek konu kitabın ismiydi sanırım. Neden değiştirilmiş anlayamadım zira Misery çok çok daha uygundu bana göre. Yakın zamanda filmini de izlemeyi düşünüyorum. Hayal gücüm kadar iyi olmayacağını bile bile hem de.
Roman
SadistStephen King · Altın Kitaplar · 20185,7bin okunma
·
1.162 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.