·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2021 16:30 Ahh bu kitabı okurken hiç böyle bir konu olacağı aklıma gelmemişti. Lennie'ye ve insanların ona olan tavrına çok içerlesemde, George o kadar haklı ki düşüncelerinde.. Üzücü, ama güzel bir konusu var kitabın. Bir çırpıda okunacak bir kitap zaten o yüzden mutlaka okuyun derim.